îndreptarea erorii

îndreptarea erorii

 

fără să vreau eu cad adesea-n transă

călăuzit de-o nevăzută ansă

mă-ndrept spre Ziditor încet încet

privesc şi-ascult şi văd şi-aud mereu

nu în afară ci-nlăuntrul meu

astfel comunic totuşi cu cel ce mă conţine

mereu dintru lăuntru către mine

fără efort voinţă şi fără-nţelepciune

eu înţeleg ce-mi spune sau nu-mi spune

aud ce nu se-aude şi văd ce nu se vede

El pentru mine-i punctul dorit de Arhimede

pe El mă sprijin eu când voi să nu mă nărui

şi-L caut când vreau mie pe mine să mă dărui

P.S.: ba, nu mă dărui mie aşa cum cred destui

greşită-mi este spusa căci mie-nseamnă Lui

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

