minunăţia

minunăţia

 

eu ştiu că trupu-acesta intra-va în pământ

iar duhul meu va merge într-unul Duhul Sfânt

că întru El călăuzit mi-e crezul

şi-ntru Hristos eu am primit botezul

ci în finalul finelui unic

grandorile vor deveni nimic

Puterea Creatoare şi pururea stăpână

să aibă pretutindeni nimicul la-ndemână

din el noi lumi să facă şi alte noi făpturi

că nu mai este loc de-atâtea vechituri –

fiinţe stele resturi – zădărnicii uzate –

au loje rezervate colea-n Eternitate

că firea însăşi firea îşi cere înnoirea

chiar ea voieşte-anume să îşi mai schimbe firea

iar Ziditorul nostru şi-al marilor zidiri

dispune de un număr fără sfârşit de firi

El poate după voie şi-oricând după dorinţă

să pună-o nouă fire-ntr-un lucru sau fiinţă

cu noua fire dată fiinţa să se-nimbe

dar nimeni nu mai poate vreodată să i-o schimbe

că El când dă ceva e dat pentru vecie

chiar tu să te minuni Minunăţie

şi să te-nchini când vezi câte-o minune

cum mă închin acum şi eu că-n curtea mea

coboară Dumnezeu din cer în chip de nea

minunea asta poate e pentru mulţi măruntă

dar fruntea mea se-nclină dar sufletul meu cântă

vin albii armăsari la viscol înhămaţi

şi ninge pe Danubiu şi ninge pe Carpaţi

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

